اس ام اس
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 950
بازدید کل : 115468
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار

خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم...

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

شعر که میخوانم

چشمانت را نبند

تو که میدانی

حافظه ی خوبی ندارم . . . !

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

معنای شکست می شوی بعد از من

سروی که نشست می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو

تو مرده پرست می شوی بعد از من . . .

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

هرچه می دوم

با گمان رد گام های تو گم نمیشوم

راستی در میان این همه اگر

تو چقدر بایدی ؟

 

 

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

 

مهمترین اعضای بدن، دل و دماغ آند

که اگر دنیا را داشته باشی

و این دو را نه

هیچ نداری !

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا میکنم

یه نفر قفل رو عوض میکنه !

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

نه تلخم ، نه شیرین ، مزه ی بی تفاوتی میدهم این روزا

جنس حالم زیاد مرغوب نیست...

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان

از آجیل شب يلدا

چند پسته ی لال مانده است

آنها که لب گشودند ، خورده شدند !

آنها که لال ماندند ، می شکنند !

دندانساز راست میگفت : پسته ی لال ، سکوتش دندان شکن است ...

تبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجانتبیان زنجان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: